Image

Femeile sunt egale barbatilor. Pentru asta ne-am luptat noi, femeile, sa obtinem prin miscarea feminista, egalitate. Si am obtinut-o. Suntem egali in fata legii. Suntem egali si in fata lui Dumnezeu. Atunci de ce ridicam pretentii de zeitate, noi femeile, cand suntem egalele lor? Egalele barbatilor.

De ce ravnim la adoratie? Noi adoram? Nu.

Femeia nu este un bibelou sau ceva atat de fragil, incat nu trebuie atins nici cu un repros. Si nu, nu ma refer aici la fragilitate fizica, ma refer la fragilitatea emotionala. Eu nu as cauta un barbat care sa ma idolatrizeze (as crede ca am o mare problema), as cauta un barbat care sa-mi fie prieten. Un prieten are uneori opinii diferite, pareri proprii si uneori poate chiar sa te contrazica (Imagine that!). Eu nu caut un barbat care sa-mi dea dreptate chiar si atunci cand nu am. Eu caut un barbat capabil sa-mi demonstreze atunci cand nu am dreptate. Imi doresc sa port cu el discutii in contradictoriu, nu sa ma menajeze ca pe o papusa. Papusile nu gandesc.

Femeile care isi doresc sa fie menajate sunt superficiale. Nu caut un badaran, care sa fie atat de sincer incat sa-mi atraga atentia cand iau in greutate doua kilograme. Caut un barbat care sa fie indeajuns de curajos, incat sa isi sustina parerile in fata mea. Sunt capabila sa dau dreptate, sa recunosc o teorie buna. Asa ajungem sa invatam si de la cel de langa noi, sa ne perfectam pe noi insine. Asta inseamna evolutie.

Femeia nu este ceva sacru si barbatul nu este un animal salbatic. Si padurea noastra e plina de uscaturi, de departe deloc “sacre”.

De ce cautam in permanenta, noi femeile, sa blamam pe cineva, de cele mai multe ori, barbatii? Totul se rezuma de fapt, la alegerile noastre, ale femeilor. TU l-ai ales, in primul rand. TU i-ai acceptat atitudinea/comportamentul. Fiecare este vinovat pentru ceva. TU nu esti fara de pacat. Totul se rezuma la alegeri. Alegerile pe care le facem, reflecta respectul pe care il avem fata de noi. Reflecta exact valoarea pe care consideram noi ca o avem. Daca tu crezi despre tine ca esti o femeie desteapta, inteligenta, este putin probabil sa alegi un barbat cu maxim zece clase. Categoric vei cauta un barbat inteligent, cu care ai putea sa-ti imparti cunostintele. Si patul. Totul incepe cu alegerea ta. Nu ne obliga nimeni sa stam .E alegerea noastra daca plecam sau ramanem.

Daca nu e de stat, eu zic sa plecam.

