Image

M-am așezat pe fotoliu și i-am privit. Știți? Astăzi sunt invizibilă și am intrat într-un apartament ales la nimereală din clădirea mea preferată. Trec în fiecare zi pe lângă ea când mă întorc de la muncă și de fiecare dată îmi imaginez cum ar fi ca unul din balcoanele alea fițoase să fie al meu. Cum ar fi să beau un pahar de vin acolo vara. Astăzi sunt într-unul.

Sunt tineri, undeva pe la 25 de ani. Este aproximativ 9 PM și ei sunt beți criță. Pe masă un bol plin de căpșuni acoperite cu ciocolată și frișcă, trei din ele, muscate, sunt împrăștiate pe masă. O frapieră plină cu gheață și două sticle de șampanie. Lângă masă două sticle de același fel zac goale. Pe fundal se aude Flashing lights a lui Kanye West.
Ea, o tipă mișto, cel puțin din punctul meu de vedere. Picioare lungi, slabă, abdomen plat, fund bombat, sâni tari și drepți, nu are silicoane sigur. Părul șaten deschis îi stă vâlvoi. Probabil de la fixativ. Rujul roșu și mascara întinse. Dansează ca o nebună în lenjerie intimă. E de culoare negra și are și o bucată de dantelă pe-un picior, jartiera cred că-i spune, pusă, cred că,  la mișto că să-l stârnească pe el.
El e la fel de beat ca ea. Un tip înalt cu zâmbet fain. Ciocnesc paharele de șampanie și râd zgomotos. O trage de jartiera, ea se dă înapoi și începe să danseze, el o urmează. Dansează amândoi. Un dans haotic. Ea se urcă pe masă, el o privește hipnotizat.
I-am lăsat singuri.
Mă gândesc, atunci când întâlnești persoana potrivită, cele mai tari petreceri sunt date în doi.
N-am plecat cu mâna goală însă. Le-am furat playlist-ul. Iată ce ascultau:

  • Kanye West-Flashing Lights
  • Kanye West-Devil în a new dress
  • Kanye West- Blkkk Skkkn Head
  • Nerd- She wants to move
  • Nerd- Hot’€™n’€™Fun
  • Blackroc ft The Black Keys- On the vista
  • The Weeknd-Wicked Games
  • The Neighbourhood- Sweater Weather
  • Janet Jackson- Feedback
  • Jeremih- Late Nights

